بحث کاربر:مدافع حریم: تفاوت میان نسخهها
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
جز (Aboammar صفحهٔ بحث کاربر:مرضیه را به بحث کاربر:مدافع حریم منتقل کرد: صفحه را در ضمن تغییر نام کاربر از «مرضیه» به «مدافع حریم» به طور خودکار منتقل کرد) |
(←مسابقه دانشدخت: بخش جدید) |
||
| خط ۲۸: | خط ۲۸: | ||
-- [[کاربر:Aboammar|Aboammar]] ۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC) | -- [[کاربر:Aboammar|Aboammar]] ۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC) | ||
== مسابقه دانشدخت == | |||
{{Ivmbox|[[file:Logo-daneshdojht.png|right|150px]]با سلام و احترام؛ از حضور و همراهی شما در '''[[اسلامیکال:دانشدخت|نخستین دورهٔ مسابقه دانشدخت]]''' صمیمانه سپاسگزاریم.{{سخ}}مشارکت فعال شما در طول برگزاری این رقابت، در کنار تلاش سایر کاربران سامانه، نقش مهمی در شکلگیری دستاوردهای ارزشمند این دوره داشت.{{سخ}}گزارش و نتایج نهایی مسابقه در صفحهٔ مربوط به مسابقه در اسلامیکال منتشر شده و قابل مشاهده است.{{سخ}}بر پایهٔ نتایج اعلامشده، شما موفق به کسب '''رتبهٔ هفتم''' در این دوره از مسابقات شدهاید. ضمن تبریک و قدردانی از تلاشهای شما، برای هماهنگی جهت دریافت جوایز، ایمیلی از سوی برگزارکنندگان برایتان ارسال خواهد شد. برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.}} [[User:Shahroudi|<font face="Segoe print" size="4"><span style="color:#ff7d3e">Sh</span><span style="color:#ffa070">ah</span><span style="color:#ffb58e">rou</span><span style="color:#ffcaac">di</span></font>]] ۷ مارس ۲۰۲۶، ساعت ۰۱:۳۸ (UTC) | |||
نسخهٔ ۷ مارس ۲۰۲۶، ساعت ۰۱:۳۸
خوشآمدید
سلام «مدافع حریم»، به اسلامیکال خوشآمدید۔ از مشارکتهای شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحههای مفیدی هستند که خواندن آنها به کاربران جدید توصیه میشود:
| اصول اساسی اسلامیکال | |
| آموزش سریع و خودآموز ویرایش در اسلامیکال | |
| شیوهنامه و ساختار مقاله | |
| صفحهکلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟) | |
| تالار گفتگو عمومی (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل عمومی اسلامیکال یا پرسیدن سؤال) | |
| اسلامیکال چه چیزی نیست | |
| راهنمای حق تکثیر | |
| لیست قوانین اسلامیکال |

امیدوارم از ویکینویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از اسلامیکال:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکینویسی داشتید، از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.
فراموش نکنید که در صفحههای بحث و در انتهای هر پیام که مینویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقالهها امضا نکنید.
باز هم خوشآمد میگویم. شاد باشید!
-- Aboammar ۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۵، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC)
