بحث:آیه ۷۸ سوره توبه
در مورد الگو زدن
سلام وقتتون بخیر، خدا قوت
در مورد الگو زدن سوال داشتم، شما چطور الگو ایه ها رو وارد میکنید؟ منظورم این هست چطور الگو میسازید؟
راهنمایی بفرمایید ممنونم S Dr9731 (بحث) ۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۶، ساعت ۰۳:۲۵ (UTC)
سلام وقتتون بخیر، خدا قوت
در مورد الگو زدن سوال داشتم، شما چطور الگو ایه ها رو وارد میکنید؟ منظورم این هست چطور الگو میسازید؟
راهنمایی بفرمایید ممنونم S Dr9731 (بحث) ۱۵ فوریهٔ ۲۰۲۶، ساعت ۰۳:۲۵ (UTC)پاسخ[پاسخ]